На базата на дългогодишния ни опит и редица успешно реализирани проекти, Ние можем да Ви предложим консултантски услуги в процеса на реализация на вашия проект от самото му хрумване, до успешното му завършване. Осигуряваме спокойствие и гаранция за: срок, цени, бюджет и не на последно място качество!
Ние ще Ви консултираме по въпроси свързани със строителство, а и за „дребни“ на пръв поглед строително ремонтни дейности които можете да направите сами, като:
Помощ и съвет можете да поискате веднага от наш служител чрез бутона в дясно за поддръжка, въпроси и обратна връзка.
Можете да поръчате консултант за оглед и консултация на място за:
Услугата включва: оглед на място от професионалист в областта, предложения за отстраняване на проблема, ориентировъчна цена за труд и материали. Цена на услугата - 50 лева. Тел. за заявка: 089 336 6543 или от линка по долу.
Изготвяме оценка за съответствие на инвестиционния проект с изискванията към строежите и осигуряваме пълно съдействие пред експлоатационните дружества - НЕК, ВиК, Служба "Пожарна и Аварийна Безопасност", ДАГ за издаване на разрешение за строеж и др.
Подготвяме всичко необходимо за откриване на строителна площадка, определяне на строителна линия и ниво.
Упражняваме постоянен строителен надзор по изпълнението на строежа относно спазването на изискванията към строежите, съгласно Чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ
Изготвяме всички актове по Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството до завършване приемане на строежа.
Съставяме актове, удостоверяващи етапите на строителството, като последен от тях е констативен Акт 15, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1 и 2 и условията на сключения договор, осигуряваме пълно съдействие пред експлоатационните дружества НЕК, ВиК, служба "Пожарна и Аварийна Безопасност" и ДНСК за провеждане на приемателна комисия и издаване на Акт 16 - разрешение за ползване
Съставяме на технически паспорт при завършването на строежа, съгласно Чл. 176а от ЗУТ.
Отдел „Проектиране“ на фирмата ни разполага с професионалисти , притежаващи богат опит в проектирането от всички строителни профили. Положителен ефект за успешната реализация на целия Инвестиционен проект би имало включването им като консултанти още по време на Проектирането.
По време на проектирането извършваме следните консултантски услуги: координация, управление и комплексен контрол по време на процеса на проектирането от самото начало до одобрението на проектната документация и издаване на разрешение за строеж.
Изготвяме договори за проектиране.
Изготвяме графици за проектиране, съгласуване и одобрение на проектната документация и провеждаме контрол върху изпълнението му.
Менажираме проектирането, оказваме помощ за разрешаване на всеки проблем, възникнал в процеса на проектиране.
Извършваме специализирани консултации, които оптимизират проектните решения, с намерението да се снижи себестойността и да се съкратят сроковете на строителството.
Съчетаваме проектите между отделните специалности, за да сведем до минимум възможните проблеми, свързани с организацията и координирането между всички СМР.
Помагаме и предлагаме специализирани консултации за пълнотата на проектите и окомплектоването на проектната документация целяща безпроблемното й одобрение от оторизираните държавни и общински органи, както и всички експлоатационни дружества.
За да успеем да решим строго индивидуални проблеми и специфични задачи, организираме консултации от външни водещи специалисти, като добавка към горе изброените услуги.
Благодарение на нашето сътрудничество в процеса на проектирането Вие печелите:Изработка и одобрение на проектна документация, гарантиращи добра реализация на проекта в срок, съгласно одобрения от инвеститора предварителен бюджет.
Оптимизация на проектните решения, намирайки начини за снижаване себестойността на проекта в най-ранна фаза - проектиране.
Контрол и спазване на сроковете по проектирането, своевременно организиране на административни и оперативни процедури.
Планираме дейностите по финансиране и реализиране на проекта.
Израбоваме предварителен бюджет, на базата на който планирате средствата, нужни за реализиране на обекта.
Изготвяме график, съобразен с инвестиционните намерения и проектните количества, за извършване на всички видове СМР –довършителни, основни и др., който ще актуализираме ежемесечно на база реалното му изпълнение.
Изготвяме финансов план за необходимите плащания до пълната реализация на проекта.
Благодарение на нашето сътрудничество в процеса на бюджетиране, Вие печелите:Оптимизация на дейностите по обекта и план-график на средствата за обезпечение на реализацията му.
Осигуряване на методичност и поетапност на финансовия процес, важна предпоставка по реализацията на проекта в определените срокове и оптимизирана цена.
Организираме постоянен контрол, менажираме и координираме дейности, извършвани от изпълнители, подизпълнители и доставчици по време на строителството, до окончателното завършване и пускане в експлоатация на обекта.
За да извършим всички заложени по проектната документация СМР, съобразени с действащото в Република България законодателство, с директивите на ЕС, на база съвременния опит при строителство.
Внедряваме най-модерните технически и технологични решения, подготвяме набор от технически изисквания.
Изработваме типови проекти на договори за строителство и доставка, съобразно принципите на договорните условия на Международния съюз на Инженерите-консултанти ФИДИК, адаптирани и съчетани с действащата нормативна и законова база на Република България.
Подготвяме тръжна документация за избора на изпълнител на строителство, доставчици за всички видове СМР, включваща: инструкции за участие в търга, технически изисквания, преработена във вид, удобен за съпоставяне на оферти и всякаква необходима за провеждане на търга документация.
Изготвяме списък за всеки конкурс, съдържащ имената на изпълнители с добра репутация в бранша, притежаващи необходимия опит за изпълнение на специфичната задача.
Изготвяме анализи на получените оферти, въз основа на които представяме становище с предложения за избор на доставчици и изпълнители.
Осъществяваме контрол върху договореното, провеждаме рутинни работни срещи, с цел осъществяване на оперативната координация на работата на всички изпълнители. Обсъждаме всички проблеми, вземаме нужните мерки и оказваме помощ за тяхното своевременно разрешаване.
Ако възникнат строго специфични проблеми по време на строежа, ние можем да привлечем външни водещи специалисти в съответната област за специализирани консултации.
Контролираме съответствието на изпълняваните на обекта работи с проектната документация.
Упражняваме контрол върху съответствието на влаганите на обекта материали, включително и контрол на складовете на изпълнителите и доставчиците.
Осигуряваме необходимата документация, която проследява изпълнението на строителството и доказва съответствието му с одобрената проектна документация.
Контролираме плащанията на изпълнителите и доставчиците.
Плащанията по одобрените актове и протоколи за извършените през месеца СМР ще бъдат отразени в специализиран софтуер разработен специално за улеснение, за предоставяне информация за бюджета всеки месец.
Благодарение на нашето сътрудничество в процеса на бюджетиране, Вие печелите:Изпълнението на проекта в срок, заложен по график, съобразен с одобрения бюджет, съгласно стандартите за качествено изпълнение.
Договаряне на разумни цени, оптимизирани за изпълнението на всички СМР.
Рисково планиране в максимална степен, съкращаване на непредвидени обстоятелства и извънредни разходи до минимум.
Инвестиционно проучване на терени и имоти.
Промяна на предназначението на земи.
Изготвяне на предварителни финансови разчети.